REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LABO PET
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy LABO PET dostępny pod adresem internetowym www.labopet.pl prowadzony jest przez BEES-VET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Dziekanowie Leśnym, ul. Kolejowa 181, 05-092 Łomianki, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000578303, NIP: 1132895891, REGON: 362623083.
- Dane kontaktowe:
- Adres pocztowy:
BEES-VET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Kolejowa 181, 05-092 Łomianki
- Adres poczty elektronicznej: biuro@labopet.pl
- Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:
Sklep internetowy – sklep prowadzony przez BEES-VET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Dziekanowie Leśnym, ul. Kolejowa 181, 05-092 Łomianki, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000578303, NIP: 1132895891, REGON: 362623083, pod adresem internetowym: www.labopet.pl
Sprzedawca – BEES-VET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Dziekanowie Leśnym, ul. Kolejowa 181, 05-092 Łomianki, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000578303, NIP: 1132895891, REGON: 362623083.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość towaru znajdującego się
w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru, miejsce wydania towaru oraz dane Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Czas realizacji zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sprzedawca skompletuje zamówienie złożone przez Klienta w Sklepie internetowym, powierzy zamówiony towar przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony towar za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w zamówieniu.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – funkcjonalność Sklepu internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.
Konto Klienta – konto Klienta pozwalające na korzystanie ze Sklepu internetowego.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
k.c. – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
RODO – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Do przeglądania stron internetowych Sklepu internetowego w tym przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składanie zamówień, niezbędne jest:
- posiadanie urządzenia końcowego (komputer lub inne urządzenie multimedialne)
z dostępem do Internetu; - posiadanie przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji;
- posiadanie aktywnego loginu i hasła – nadanych Klientowi przez Sprzedawcę (nie dotyczy zawarcia umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego z pominięciem rejestracji.
- Klient, korzystający ze Sklepu internetowego zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami, postanowieniami przedmiotowego Regulaminu oraz
z poszanowaniem dobrych obyczajów i dóbr osobistych innych podmiotów. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych oraz działanie polegające na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), prowadzenie na stronach internetowych Sklepu internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
§2. Rejestracja i logowanie
- Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia
i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem www.labopet.pl - Konto klienta umożliwia korzystanie z funkcjonalności Sklepu internetowego po zalogowaniu
w tym do: - wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie danych, w tym adresów dostawy;
- składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych;
- tworzenie listy zakupów;
- przeglądanie historii zamówień;
- zamówienie i rezygnację z zamówienia newslettera;
- korzystanie z kodów rabatowych;
- dokonywania płatności za zamówienia przy odbiorze.
- Klient może zarejestrować Konto Klienta w Sklepie internetowym po wyborze na stronie głównej Sklepu internetowego zakładki „Logowanie/Rejestracja”.
- Zarejestrowanie Konta Klienta w Sklepie internetowym wymaga nadania sobie przez Klienta indywidualnego loginu i hasła startowego. Login i hasło Klient może nadać i zapisać po wybraniu odpowiedniej opcji w zakładce jak powyżej.
- W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji
i obsługi zamówień złożonych w Sklepie internetowym, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta Klienta. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do założenia Konta Klienta. - Po pierwszym zarejestrowaniu się na stronie Sklepu, na adres poczty elektronicznej Klienta dostarczona zostanie wiadomość e-mail z linkiem weryfikacyjnym i aktywującym Konto Klienta. Po jego aktywacji Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientowi założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego zostaje zawarta, zaś proces rejestracji zostaje zakończony.
- Po weryfikacja i aktywacji Konta Klienta za pośrednictwem linku, o którym mowa w ust. 6, Klient zostaje automatycznie przekierowany do panelu logowania, który wymusza na nim ustawienie nowego hasła do logowania, jednocześnie przypisując je do konkretnego loginu Klienta.
- Hasło powinno składać się z 8 znaków w tym co najmniej jeden dużej litery, co najmniej jeden cyfry oraz co najmniej jednego znaku specjalnego (np.: @, #, !. $, &,%).
- Rejestracja w Sklepie internetowym jest nieodpłatna i świadczona przez czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia konta w Sklepie internetowym i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia konta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.
W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu internetowego należy skontaktować się telefonicznie pod nr telefonu 786 330 886, bądź e-mailowo biuro@labopet.pl. Usunięcie konta następuje niezwłocznie
i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie konta Klienta. - W wypadku braku rejestracji w sklepie internetowym umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą akceptacji postanowień Regulaminu.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług droga elektroniczną
w przypadkach: - naruszenie przez Klienta przy korzystaniu ze Sklepu internetowego powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego;
- inne powtarzające się naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
- korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie;
- przesyłanie lub umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przesyłane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany przez Klienta do kontaktu.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną przez którąkolwiek ze stron skutkuje zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego.
§3. Informacje o produktach
- Informacje o produktach (w tym opisy, ceny) dostępnych w asortymencie Sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu internetowego zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich. Ceny mogą być nadto podane w innych walutach.
- Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz
z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. - Sprzedawca może przeprowadzać akcje promocyjne oraz wyprzedaże na odrębnie określonych zasadach.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, wprowadzania nowych produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Uprawnienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, nie mają wpływu na zamówienia złożone przed dokonanymi zmianami.
§ 4. Warunki składania i realizacji zamówień
- Klient może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego przez złożenie zamówienia. Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez stronę internetową Sklepu internetowego www.labopet.pl
- Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu
w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego. - W celu złożenia zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu internetowego;
- wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);
- wybrać sposób dostawy (sposób dostarczenia produktu);
- wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także podać numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru;
- wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia (jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT);
- wybrać formę płatności;
- kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” albo „Zamawiam i płacę przy odbiorze” lub równoznaczny – w zależności od wyboru formy płatności.
- Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia,
w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami
i kosztami dostarczenia towaru. - Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towaru będącego przedmiotem zamówienia.
- Towar zamówiony w Sklepie internetowym może zostać dostarczony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub za granicę, w tym poza obszar Unii Europejskiej.
- Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje przez przesłanie Klientowi wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. - Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę oraz koszty dostarczenia towaru w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wiadomość elektronicznej
z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku zapłaty w powyższym czasie, zamówienie jest anulowane, a informacja o tym jest wysyłana do Klienta. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony towar. - W przypadku braku w magazynie Sprzedawcy zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta. W takim przypadku zamówienie jest anulowane. Anulowanie zamówienia z przyczyn wskazanych w niniejszym punkcie może nastąpić nie później niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony przedmiot zamówienia (w przypadku zamówienia z wysyłką). W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
§5. Formy płatności
- Zamówienia złożone w Sklepie internetowym mogą być opłacone z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia) lub przy odbiorze przedmiotu zamówienia.
- Dostępne formy płatności zależne są od tego, czy zamówienie jest opłacane z góry czy z dołu jak również są uzależnione od sposobu dostarczenia przedmiotu zamówienia. Forma płatności może być ponadto uzależniona od rodzaju produktu i wartości zamówienia.
- Płatności z góry mogą być uiszczane w procesie zakupowym na kroku z wyborem metody płatności, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU:
- Kartą kredytową: Visa,Visa Electron, MasterCard, Maestro,
- Szybkim przelewem elektronicznym, portfelami elektronicznymi: Google Pay, Apple Pay,
- Kodem BLIK.
- Płatności przy odbiorze mogą być uiszczane gotówką (w przypadku niektórych spedytorów akceptowane są również karty płatnicze). W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.
- Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać
z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
§6. Realizacja zamówień
- Na stronie internetowej Sklepu internetowego zawarta jest informacja o liczbie dni roboczych w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia do 4 dni roboczych.
- W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia (status zamówienia). W ramach tej komunikacji Sprzedawca może wysyłać informację o nieukończonym zamówieniu oraz – po zrealizowaniu zamówienia – Sprzedawca wysyła do Klienta podziękowania z prośbą o wyrażenie swojej opinii dotyczącej zamówienia. Wyrażenie takiej opinii przez Klienta jest dobrowolne.
§ 7. Postanowienia dotyczące umów z Klientami niebędącymi Konsumentami
- W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem odpowiedzialność kontraktowa Usługodawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, ograniczona jest do wysokości zapłaconej ceny za usługę.
- Odpowiedzialność Usługodawcy w powyższym zakresie nie obejmuje korzyści, które Klient niebędący Konsumentem mógłby osiągnąć, gdyby szkody mu nie wyrządzono.
- W przypadku zwrotu towaru, klient nie będący konsumentem zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych ze zwrotem towaru, w tym koszty przesyłki, koszty opakowania towaru i koszty zabezpieczenia towaru przez uszkodzeniami w transporcie.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umów zawartych na podstawie niniejszego regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
§8. Reklamacja i odstąpienie od umowy
- Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, na zasadach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
- Reklamacja może być zgłoszona drogą e-mailową lub listownie. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało dane umożliwiające zidentyfikowanie zamówienia (m.in. imię, nazwisko, nr NIP, adres do korespondencji, nr telefonu, nr zamówienia, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę i okoliczności jej stwierdzenia). Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru (kopia paragonu, faktury itp.).
- Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- Reklamacje dotyczące usługi Newsletter lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną,
w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można składać drogą e-mailową na adres biuro@labopet.pl. lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 786 330 886 - W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Klient posiadający status konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu. W takim wypadku w ww. terminie Klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz ze wskazaniem nr rachunku bankowego, na który winien nastąpić zwrot żądanych kwot i zwrócić zakupiony towar wraz z dowodem zakupu Sprzedawcy na adres 4Values ul. Parzniewska 4 05-800 Pruszków. Zwrot towaru musi nastąpić w terminie kolejnych 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy czym oświadczenie może zostać złożone w formie elektronicznej na adres: biuro@labopet.pl
§9. Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola
wyrażając zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 t.j.). - W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wysyłana jest informacja w formie e-mail. Newsletter zawiera
w szczególności informacje o ofercie produktów, aktualnych promocjach oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest nieodpłatnie. - Klient może w każdej chwili bez podania przyczyny zmienić adres e-mail na który jest wysłany Newsletter lub zrezygnować z otrzymywania Newsletteru poprzez link dezaktywujący wysyłany wraz z Newsletterem lub poprzez złożenie oświadczenia woli na adres e-mail biuro@labopet.pl.
§10. Ochrona Danych Osobowych i pliki cookies
Sprzedawca przetwarza dane osobowe, w tym dane osobowe Klientów. Informacje o przetwarzaniu tych danych osobowych, w szczególności celach przetwarzania i prawach przysługujących podmiotom danych, są zamieszczone w Polityce Prywatności.
§11. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Sklepu internetowego były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu internetowego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie powiadomiony przez umieszczenie informacji na stronie www.labopet.pl
- W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy zawarte
i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta. - Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 maja 2024.